سرخط خبرها

مسی در بارسلونا ماندنی شد؟

  • کد خبر: ۴۱۵۱۰
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱
مسی در بارسلونا ماندنی شد؟
شنیده می‌شود سرانجام لیونل مسی برخلاف آنچه تصور می‌شد در بارسلونا ماندنی شده‌است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، از اواسط هفته گذشته خبر جدایی احتمالی لیونل مسی از بارسلونا تمام رسانه‌های دنیا را تحت تاثیر خود قرار داد. شکست‌های بد و تمام‌نشدنی بارسلونا در لالیگا و یوفاچمپیونزلیگ سبب شد تا صبر مسی به پایان برسد و او که ۳۳ سال سن دارد، ترجیح دهد باشگاه همیشگی‌اش را ترک کند تا در آخرین سال‌های فوتبالش در تیمی به میدان برود که اندک شانسی برای قهرمانی داشته‌باشد.

با اینکه تیم‌های مختلفی حول مسی شنیده می‌شدند، اما منچسترسیتی با توجه به حضور پپ گواردیولا و البته ریخت و پاش دلار‌های نفتی اماراتی‌ها در این تیم، بیش از بقیه برای جذب مسی شانس داشت.

ابتدا وکلای مسی فکر می‌کردند او برای جدایی از بارسا با توجه به تبصره قراردادش نیازی به رضایت ندارد و کافی ست اعلام خروج کند، اما در نهایت به نظر می‌رسد این وکلای بارسلونا و بارتومئو بوده‌اند که حرف خود را به کرسی نشانده‌اند و ثابت کرده اند، با وجود شرایط کرونایی حاکم بر دنیا، بند فسخ رایگان مسی دیگر اعتبار ندارد.

پدر لیونل مسی از روز گذشته با پرواز اختصاصی به بارسلون رفته و مذاکراتی با بارتومئو داشته است، اما طرفین به توافقی دست نیافته‌اند.

حالا، اما شنیده می‌شود که لیونل مسی تصمیم گرفته یک سال پایانی قراردادش را هم در بارسلونا بماند و سال آینده به صورت بازیکن آزاد، نیوکمپ را ترک کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->